Veteransamling
klokka 13.30
Utstillingssalen Førdehuset
Ordførar Jenny Følling ønskjer å invitere veteranar med følgje til hyggeleg samvær med servering av betasuppe, kaffi og kake.
Fri inngang
Påmeldingsfrist 5. mai
Veteranar med følgje om ønskeleg kan melde seg på post eller telefon:
Slik vil vi heidre dei som ga sitt liv for fridom og sjølvstende for landet vårt under 2. verdskrig 1940–1945, og alle som har tent Norge gjennom deltaking i internasjonale operasjonar.



