Modammen 13/6 og 27/6 – kun rifle!

Vi har tilgang på denne banen hvor vi kan bruke 100 og 200m elektroniske skiver!
Den 13/6 (lørdag) kjøret vi en Seniordag og alt fra jaktvåpen til AR/MR kan brukes!
Vi har også tilgang på klubbhuset på disse datoer!👍
27/6 (lørdag) kjøres en mer regulær NROF trening med et mulig stevne på slutten. Kun Klasse 1,2 og 4 våpen.
Vi satset på godt vær, laaang dag , god stemning og solfaktor!
På grunn av Miljøpakke/bygging på Modammen som muligens starter opp i juli har vi fått disse datoene på kort varsel!
Vel møtt! Påmelding I Rubic.